מאישה לא נוכחת לאישה נוכחת

כל אחד רוצה שיכירו אותו ..
רב חיי השומן היה הדבר הבולט אצלי כלומר אנשים רואים אדם שמן אבל בוחרים לא לראות אותו כי הוא עצמו לא רואה את עצמו . כשהייתי שמנה לא הייתי נראית וזה אבסורד .
כחלק מההבנה שלי לשינוי המהותי שהתחלתי במסע שלי זה לראות את העיניים של האדם שמולי ולא לראות את הגוף הפיזי שלו והשינוי חשיבה שלי בנושא היה בעצם לגלות את הנשמה שלי , לאט לאט התחילה לצאת מתוכי ולהאיר את הסביבה שלי כי גם למשל בתוך הבית שלי התמונות שהיו לי היו של מצב רוח דיכאון ולא של אושר ושמחה.
כשהתחלתי את התהליך שלי , אחד הכלים המשמעותיים של הטיפול היה תטא הילינג שזה בעצם שינוי אמונות ודפוסים מהתת מודע , הדפוס הראשון שבטחון עצמי בעבר כל מילה שניה שלי הייתי בוכה לא הייתי ולא ידעתי כיצד להביא רגשות ותחושות כי רב החיים שלי התרכז בשומן.
באמצעות הכלי הזה התחלתי בעזרת מטפלת להוריד ממני שכבות הגנה . התטא עובד על 5 רבדים שלנו כבני אדם: רגשי , היסטורי, גנטי, פיזי ונשמתי.
בזכות התטא נחשפתי גם לעולם המנדלות ותחילה פשוט צבעתי מנדלות ולאט לאט לקחתי קורסים מקצועיים כי ידוע שתכונתם של צבעים לרפא את הנפש ושם היצירה עצמה בעצם מביעה את מה שהלב קשה לו לפעמים לבטא.
בעברי היה לי קשה לבטא את עצמי אז התחלתי בכלל לצייר כמו ילדים קטנים ולאט לאט זה גדל והתפתח ובעצם התהליך הזה הביא את קלפי המנדלות .

אחד הכלים שעזרו לי זה גם קלפים טיפולים כי לעיתים באמצעות מילה ומסר וצבע בקלף עזרו לי לבטא את עצמי בקלות .
כל פעם עבדנו על תחום אחר של הרגש שזה בטחון עצמי, קבלה עצמית ואהבה עצמית ללא קשר איך אני נראית כי כל אדם זקוק שיהיה לו את הערכים הללו היותו אדם.
במקביל לתטא התחלתי למלא את הנשמה שלי לאוכל רוחני יותר ויותר נחשפתי לעוד כלים כגון רייקי שזה העברת אנרגיה באמצעות כפות הידיים, מפת הנשמה לפי מעגל האינדיאנים ששם בכלל הרגשתי שהנשמה שלי הגיעה. ומסעות שמאניזים שונים באמצעות כלי התוף המיוחד של האינדיאנים.
ככל שהנשמה שלי התפתחה וצמחה ככה הייתי יותר מוארת ,התמלאתי בנפש ובאוכל הרוחני , לא הזדקקתי כמעט לאוכל הפיזי וככה היה לי קל לרדת במשקל כי באותה תקופה עברתי ניתוח מיני מעקף שעזר לי לרדת במשקל.
הרגשתי שהנשמה שלי חוזרת הביתה בעצם.

אל תעצרו כאן

תקראו עוד

לפעמים צריך לדעת לשחרר.

לפעמים צריך לדעת לשחרר. לשחרר אנשים שלא עושים לנו טוב, לקוחות לא מדויקים, לשחרר מחשבות לא משרתות, ואפילו לשחרר חפצים שכבר לא רלוונטיים לנו. השחרור

פעם ציפיתי שיאהבו אותי

פעם ציפיתי שיאהבו אותי, יראו אותי ויעריכו אותי.אני זוכרת שבמשך שנים לא הבנתילמה לא מעריכים אותי מספיק, למה לוקחים אותי כמובן מאליו? כשהתחלתי את התהליך

"לא לפחד מהפחד"

"לא לפחד מהפחד" לפעמים אנחנו קצת מתבלבלים בין פחד להגנה.מה הכוונה? פחד אינו מקרי. הוא קיים כדי להגן עלינו ולמנוע מאיתנו להיכנס למצבים שאנו חשים